Söndagen den 18:e mars 2012

Feeling so lucky.

Jag har varit dålig på att uppdatera. Å andra sidan så är det väl ingen som lider (om man bortser från Agnes, i know you're out there!). I fredags kom ett litet tjej-gäng hit till Norrtälje och fick uppleva det hårda livet. Ba skoja. Det var jätteroligt.

Det är ganska sjukt hur nära jag kommit dessa människor på så kort tid. Ibland känns det som om jag har känt dem hela mitt liv. Och det är ganska sjukt också hur jag kommit att älska dem så mycket. Vad kliché det låter, egentligen, men dessa människor förgyller verkligen mina dagar.

Oh! SRS BSNSS! ... ke. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte tog några foton. Men vafan. Överskattat. Skoja!


Astrid-

ganska knas hur glad jag är att du hamnade i en sådan dålig klass att du var tvungen att byta till vår. ganska knas hur glad jag är att du tyckte att vi var rätt tjejer att hänga med. ganska knas hur du alltid får mig att le. ganska knas hur bäst du e.

knas att jag älskar dig så mycket redan.

2012-03-18 @ 22:08:20
URL: http://myclimb.blogg.se/

Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback