Söndagen den 11:e mars 2012

Eftersom mitt liv är så otroligt icke-roligt just nu, (och till följd av mitt senaste emo-inlägg) , så fotade jag min frukost i morse.

... för att jag känner att det är värt att dokumentera de stunder då jag faktiskt håller mig till morgonkäk som en normal persika faktiskt skulle kunna tänka sig förtära. Och för att jag precis har fattat tycker för avocado.

Så, kära Lo, varför kände du för att förgylla dina läsares dag genom att spendera din "härliga" morgon fotandes mat? Jadu. Det kan man ju fråga sig. Ni som känner mig vet förmodligen svaret på den frågan - Lovisa har plugg, vilket leder till att hon bambambam får en existentiell kris utan dess like och börjar panikartat procrastinera. Cool story bro, needs more dragons and stuff. Nämen, nä. Nu ska vi inte vara så himla neggo. Min helg har faktiskt prytts av mer än endast stunder av panikångest.

Igår såg jag på melodifestivalen hos Pontus tillsammans med Fabiano och Alexandro Curry. De är så himla roliga. Sen vann Loreen så jag dog ju litegranna. Så himla sköna människor, jorgubbar osv. De är så bra på att göra ljud ifrån sig att jag vill ju bara typ.. susa iväg. Men det är ganska nice att lyssna också. Fast helst så skulle jag också vilja ha förmågan att kunna komponera klassiska pianostycken. Jag bör ju dock inte göra ett försök i mitt nuvarande tillstånd, hehe. För mänsklighetens bästa liksom. Hejdå kära värld. Kanske ses imorgon. Vi får se.



Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback