lördagen den 24:e mars 2012

Linnea Henriksson – Alice
"Kanske fånigt att säga, men jag har aldrig varit så stolt"

Har hänt massa roliga saker i mitt liv känns det som. Och när det är alltför roligt utanför min lilla bubbla spenderas det inte så mycket tid på bloggen, hihi. Skolan är så nice, med fikaeftermiddagar på Täby Centrum tillsammans med vänner och pyramider. Ni vet, trekanter och sådana ting. Vi har fått en till våning i skolan som är ASBALL. Vi har en egen biograf!? alltså dafuq?!

Idag har jag haft dejt med Lina. Hon är finastesteste. Vi gick och såg på hungerspelen. Oh, so great. Sitter och panikar lite tillsammans med varandra inne på biografen. Busiga vi är. Puss.



Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback