fredagen den 2:a mars 2012

Så kan det gå. Äh, jag bara skojade.

Hade en trevlig dag med Sara, hon bjöd mig på käk. Vägen till Los hjärta - mat. True story, bro. Jag fick se hennes hus, och jag blir så avundsjuk. Jag vill också kunna gå in i inredningsbutiker och plocka. Faen. Fint var det också. Det jag egentligen ville få fram var att jag är väldigt glad för hennes skull. Sara är en sådan cool person, och har nästan alltid varit lite som den storasystern jag aldrig fick. kram. När jag skulle hem så fick jag ett sms från Lina med snacks och (vad jag trodde var helnöts-)choklad. Åh, vilken besvikelse. Fast när sällskapet är så härligt går det ändå. Hon är mysig och gosig och jag var kramgla' och slö. Så vi låg och myste i soffan tillsammans. Tills mamma, som precis hade hämtat Micke från Arlanda, kom och hämtade mig. Man har märkt att Elvis har saknat honom, men när han kom hem var Elvis tjurig och ignorerade Micke som bara attans. Som en katt. En blöt en. Äsch, han försökte väl bara play it cool. Aja, godnatt. Hjärtan, pussar och kramar osv.



Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback