Torsdagen den 16:e februari 2012

Det här är Kenta och han hårar sönder mig. Men det är okej för mig, för han ska sova här inatt.

Som du kanske förstår är jag hundvakt idag, så nu sitter jag och skriver uppsats med denna sötingen. Gulligulligull. Han heter Kenta och är hammarbyare. Har haft sjukt kul idag med klassen. Älskar er, ni är så himla mysiga allihopa. Hade spanska. Var kul. Hade matte. Inte så kul. Det känns lite som om le Emma de matematik inte tycker om mig, men det är lugnt. (Nooooo). Så efter lovet ska jag komma tillbaka och vara smart igen, eller, ja, det är så planeringen ser ut i alla fall. Det kan ju ske komplikationer.
Känner mig lite tråkig. Blä på den. Så jag återgår till mitt plugg. Nooooooo°°˚˚˙˙˙



Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback