Tisdagen den 28:e februari 2012

Ganska sweet dag. Började med en kopp choklad i morse, sedan bar det av ner till norrtälje för att ta en fika. Huum. Köpte lite mer smink (s.l.u.t.a k.ö.p.a onödigasakerblälo!). Har varit på jakt efter den ultimata eyelinern, men har ännu inte hunnit testa eller hittat den rätta! Känner mig lite som i en sminkreklam där man ba: Searching for the mr. right? Want to have something that will last forevah?! Meh, svar ja. Jag färgade Sandras hår och det blev verkligen jättefint! alldeles håningsblont! Sedan lockade jag det och sminkade henne, du vet tjejgrejer. Hon är så himla sötig. Så åt vi nattacos och såg varandra djupt in i varandras ögon över matbordet. Nattkäk är ganska underskattat. Saknade Linas guacamole like crazy, ååh, dreggel. Önskar mig hennes superpowers, helst inslagna. Men nu ska tjejen sova. GODNATT!


VAD DU VILL <3 oki. Sandra.-

PUTTINUTTI! Det är du som är söt! :3 <3

2012-02-29 @ 01:09:20

Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback