Tisdagen den 14:e februari 2012

Bilden är riktad åt mig själv då jag gått runt och whinat mest hela dagen, hehe. Och för att gårdagens inlägg var ganska whiny det med. Men whatevah.

Sååå, alla hjärtans dag, gott folk. CP-dag idag (bokstavligt - Checkpoint-dag) ((fast låt oss säga cpdag)). Ganska nice ändå. Efter skolananan drog jag till Täby centrum med Agneesiie och Hanna Potter. DET var nice. Så käkade vi på donken. Gud vad häftiga ni är.

Eureka kom förbi "Hej, vill ni var med i en intervju om er ("säkert helt fantastiska och händelserika") alla hjärtans dag!?"

...



answer: no
Var ganska sugen på att bah "jag är egosexuell." Men jag sparar på den tills bättre tillfälle. Kul att vara ful, de mä.



Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback