Söndagen den 12 februari 2012

Här kommer en fräääsh bild, tja. Pff, jag har plugg på gång och då gör jag hellre något annat.

Den senaste veckan har varit enastående, fantastisk, spektakulär. Jag trivs i min nya klass som fisk i vatten, eller hur det nu är man säger. Känns i alla fall som jag är på hemmaplan och alla är så himla härliga, varenda en! Jag har gått en termin i sam - media, men kände att det inte var något för mig. Så nu går jag alltså i sam - beteendevetenskap, och återigen leker livet. Ganska chill. I fredags var det debattdag, och istället för att få vara unga vänteraktivister eller läkare utan gränser tilldelades vi rollen som RFSU. Ehh.. ja. Fick däremot chansen att kasta kondomer på påven när vi hade kondomregn. Och så fick jag en applåd från publiken när jag gjorde ett uttalande om våldtäkter. Ganska nice. Efter skuueel träffade jag Sara, du coola katt. Vi fikade på pelikan och efter några månader utan deras foccacia kan jag ju bara sammanfatta mitt besök med mungasm. "Shit, va gått". Det var roligt att träffas, prata om grejer och sånt. alot a lave to yo. Det där var typ mitt "Italian-mode".

I går, alltså lördag, var jag och gymmade (häpna nu va!?) med Lina. Jag kan inte böja magen idag.. mennee... jag kan nog klara mig ändå. Så skildes vi åt. tears. För att sedan mötas upp igen på kvällen för att se på melodifestivalen. Fuck Timotej och så dog en liten del inom mig när Di Leva inte gick vidare. HUR!?!?! ge aldrig upp.


Nu återgår jag till mitt pluggande. Shoot me!
Trackback