Onsdagen den 15:e februari 2012

Lo fortsätter med sitt gif.ande - claro que si, madame. Har liksom blivit morgonrutin by now.

Kul dag. Ja fast ändå nej - Psykologiprovet kan ju få försvinna bort.. ett tag.. ganska länge. YOU SHALL NOT räknas you damn prov. Tänkte också uppmärksamma att vi har haft besöksrekord i bloggen idag.. da da dam - hela 8 mänskilga varelser, eller tja, vad vet jag? Kul om ett ufo sitter nu och tänker "här bör vi ju inte landa". Vad meningsfullt mitt liv blev nu, lilla jag som räddat oss jordgubbar från en invasion från yttre rymden. Önsketänkande, det du.

"kk pontus untz untz kk pontus untz untz" Ness made my day. (ni ba "makes no sense")

Jada jada, vad har hänt idag? Åh, jag vet! Min mobil gick sönder, igen. Precis när jag levde livet så BAM. Så kom reklamen för Steve Jobs-dokumentären på TV, och där satt jag och bara "SORRY!" in a william fashion. Känns som om han vänder sig i graven lite. Steve alltså. Fick förresten reda på att en jag känner känner någon som känner en tjej som har varit tillsammans med honom, så nu känns det vårt förhållande lite mer intimt. Mitt och Williams, alltså. Önsketänkande återigen.
Idag har jag, som sagt, failat på prov och haft matte. Fick just hicka, men tillbaka till min dag. Efter skokoko fick jag följa med Astrid och Agnes till Täby centrum, ni vet, välgörenhet. Så träffade jag en ny jordbo. Ganska ballt.
FÄRDIG! Godnatt jordgubbar och ev. oidentifierade flygande föremål.


Felicia-

Hej Lo!

Jag tycker att din bild är så jädra ball med en tandborste! Dessutom så förstod jag KK pontus untz untz...

Kärlek

2012-02-16 @ 13:59:50

Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback