måndagen den 13:e februari 2012

Har kollat på scenen ca 400 grader senaste veckan. Bölar sönder mig själv. Känns ju bra.

Nääme.. hej. Känner mig lite illa till mods, vet inte om det beror på skolan. Kan ju göra det. Nu när det känns som om allt kollapsar. Typ som i inception. Jag och mina filmreferenser. and. i.mis..use..punkter. mitt i natten. Jag vill ha Benedict Cumberbatch. Lite för cool för at bru mej om staving. Kom precis på att det är alla hjärtans dag om... 10 min typ. Kul. Väldigt roligt. Grejen är att jag aldrig klagat innan, men nu känns det ganska skit. Känns lite som om alla andras liv är så händelserika, och där står jag kvar på perrongen och väntar på något som aldrig kommer. Men åh, vad djupt det blev. Not. Vill till Hogwarts. Fortsätter att vänta på mitt brev som kom bort i posten.


/rant over. Godnatt



Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback