Söndagen den 27:e november 2011

Igår var en bra dag, en av de bästa på länge. Inget kan jämföras med att vara omringad av människor man älskar. Vi lyssnade på gamla Soulklassiker och dansade på mellanvåningen, åt tonfiskpasta och gick i regnet. Det behövs liksom aldrig några ord, känslan bara finns där ändå.

Jag undrar om det är sådana stunder man minns, eller om det är annat. Jag hoppas att man minns de små ögonblicken. Sedan vet jag inte hur jag skulle klara mig utan mina vänner. Och nu är jag ändå ganska självständig. Bara att de finns där gör en stark.

Sedan borde jag göra annat än att sitta här och skriva. Jag har massor med saker jag måste göra - skriva, läsa, lyssna, äta. BLÄ. Vill inte att skolan ska börja om några timmar. Den får gärna dröja lite till. Dock finner jag lite tröst i att jullovet bara är 20 skoldagar bort, tiden går ju ändå ganska snabbt, eller? så började det snöa för en stund sedan, oh well...



Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback