Måndagen den 28:e november 2011

Okej, jag var ju tvungen. Han är så snygg, och han är en fantastisk skådespelare. Han är lång, har stora händer och heter Benedict Cumberbatch. Benedict. Cumberbatch. Jag dör lite.

Skön dag - började med filmprojektet om utsatta grupper i samhället, kommer bli roligt att filma och klippa. Louise och Sofia var störtsköna och efter plugget drog vi till Täby Centrum. Vi skulle egentligen hitta människor att intervjua till filmprojektet men det var inga som var villiga att ställa upp. Torrbollar. Det slutade med att vi satte oss och fikade. Då kom David rullandes förbi i en rulltrappa. Han slog sig ned med oss. Efter fikat shoppade vi lite, hittade den där jackan från Carlings som jag suktat efter - önskar mig i julklapp. Köpte ett par jeans också. Sedan satte vi oss ned och skrev på Religionhemtentan, eller rättare sagt, de skrev på religionshemtentan. Jag har inte ens börjat, och det känns ju bra. Tummen upp. När caféet började packa ihop kom de över med varsin halloncheescake-bit åt oss. Sånt gör mig glad.

När jag sedan satt och väntade på bussen mot Näsbydal började jag prata med en gammal gumma som satt bredvid. Vi hade trevligt och snackade om hur mycket el alla julpynt drar, världens orättvisor och hur jobbigt det är att bli gammal. Hon var väldigt gullig och när bussen slutligen kom tog hon mig i hand och tackade för pratstunden. Härligt.

Nu ska jag sätta igång med den där historiahemtentan som jag ännuintelämnatintrotsattdenskullehalämnatsinförfleraveckorsedan.
Fuck life, sleep tight.



Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback