Lördagen den 10:e december 2011

"The moment I saw you, I knew it'd be the closest I'd get to being... close. I didn't know what to do with that feeling.. happiness."

Okej, jag vet att det är lame att bli ledsen över seriekaraktärers död, men nu tycker jag att mina känslor är väl befogade. Igår började jag återuppta mitt tittande på serien skins, som jag rekomenderar beyond, och tog mig snabbt igenom två säsonger - 3 och 4, den nya generationen. Eller, inte hela säsong 4 för jag fick psykbryt i näst sista avsnittet. Jag klarar seriöst inte av att se sista avsnittet. Jag kommer ju att gå sönder.

Jag började gråta hysteriskt. Så hemskt, hur kunde de göra så mot mig liksom? Och det kändes inte alls planerat, som om de bara fick spunk och blev fett random. Hur. kunde. de. göra. så. mot. mig!? Med ett jäkla baseballträ. Nä, nu går jag och lägger mig. Äter choklad eller något.

Hejdå. (mycket demonstrativt, mind you)



Lämna ett avtryck -

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback